SPURI JG-2 – Motortisztító és üzemanyag-javító sport energia folyadék | Kék
A SPURI JG-2 -es minden járműnek az energia itala.
Bármilyen autó típusban jól vizsgázott a JG-2 adalék, azaz a jégbenzin adalék. Van téli viszonyokra kifejlesztett JG-3 típus is.
A SPURI JG-2-nek habzásgátló tulajdonságát rögtön a betankoláskor az üzemanyag kútnál tapasztaljuk, További előnyöket nyújt rázós terepviszonyoknál, ahol a rázkódás miatt az ellátó vezetékrendszerbe olyan mennyiségű levegő kerül, amit a légtelenítő rendszer nem tud kidolgozni magából, ebből ellátási gond és pillanatnyi szárazon-futás léphet fel.
Téli időjárásban az adalék javítja a tűrőképességet .
A gázolajoknál a dermedéspont a téli időjárásban igen fontos. Az sem mindegy mennyi adalékot öntünk a gázolajhoz. Attól függ, hogy milyen hideg van Javasolt: 0,2 – 0,6%-ig, valamint, hogy milyen gázolajhoz töltjük. Gázolajnál fontos, hogy tankolás előtt még fagypont feletti tartományban keverjük el a SPURI JG-2 adalékot. Az adalék kettős hatással dolgozik, szétválasztva, külön lebegtetve tartja a parafin kristályokat, valamint hozzárendel egy síkosító anyagot, ami nem engedi összetapadni a sok apró ragacsos parafint. Hidegtől függően az adagolás 100 – 300 ml-ig /50 liter, ez azonban az alap gázolajtól függ, illetve az észter – aromás tartalmától.
Benzines járműveknél a hideg nem okozhat gondot, de a hőmérséklet különbség hatására a lecsapódó kondenzvíz télen jégdugót okozhat, nyáron vízgyűjtő dugulást. Ez az egyenetlenség korrozív folyamatot indít el, mely a tönkremenetelhez vezet. A JG-2 adalék feloldja, a korózív anyagot, majd az apró részecskék elkeveredésével szétosztja az üzemanyagban.
A SPURI JG-2 adalék úgy juttat be stabilizáló anyagot a benzinbe, hogy a folyadék molekulái sem gyantásodni, sem “gum – képződésre” nem lesznek hajlamosak.
Vélemények alapján összegezve a SPURI JG-2 adalék használatakor az alábbiakat tapasztalták:
– Könnyebb indíthatóság, még téli zord időben is.
– Egyenletesebb alapjárat.
– Nyomatékosabb, nagyobb teljesítmény, különösen alsó és a legmagasabb fordulat tartományban.
– Nagyobb végsebesség.
– Kedvező CO tartalom a füstgázban (néha nulla).
– Alacsony CH tartalom.
– Fokozott motorolaj védelem, későbbi elhasználódás.
– Javítás nélküli, különlegesen sok futásteljesítmény.
– Igen jelentős fogyasztás csökkenés (hasonló üzemmódnál).
– Benzines járművek kopogás megszűnése.
– “EGR” szelep későbbi tönkremenetele (néha megjavulása, tisztulása).
– Gázolajnál dermedésgátló hatása kiemelkedő.
– Nyári – kánikulai időben kimagaslóan hűtött motorműködés, hősokk gél működésének visszaigazolása.
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!